FANDOM

One Piece відомий своєю кількістю дивних та дивовижних тварин насіляючих світ. Усі види тварин світу One Piece можна поділити на класи6

  • Істоти типу A: Великі дружелюбні
  • Істоти типу B: Маленькие дружелюбні
  • Істоти типу C: Великі дикі
  • Істоти типу D: Маленькі дикі

ГлобальніРедагувати

Рпвликофон (Ден Ден Муші)Редагувати

Загальна стаття Ден Ден Муші

150px-Den Den Mushi

Типічний Ден Ден Муші

Це незвичайні "телефони равлики", використовуємі всюди. Можуть бути різноманітних форм, кольорів, та мають багато функцій. Ці равлики використовуються в великій кількості пристроїв, включаючи телефони, факси та камери. Між собою вони пов'язані за допомогою радиохвиль. Це підтверджується, коли Смокер перехватив розмову Санджи та Містера 0 за допомогою Чорного Ден Ден Муші. При використані у якості телефону, Ден Ден Муші розмовляє голосом звонящого, та копіює його міміку та властивість розмовляти. коли вони не використовуються, то знаходяться у інертному, тобто сплячому, або у напівбезсвідомому стані. Існують слідуючі типи Ден Ден Муші:

Королі МоряРедагувати

Загальна стаття Морські Королі

Мор
151px-Sea King Infobox

Морські Королі Калм Белту

ські Королі — міфічні морські чудовиська у аніме і манзі One Piece, які як правило набагато більше нормальних морських істот. Живуть у великій кількісті у Калм Белті, а також усюди на Гранд Лайн, рідше зустрічаються у інших частинах світу.

Розмір морських королів громадний, корабель Гоінг Меррі легко помістилася на носу одного з них, слідуючи з усього, вони можуть досягати 20 кіллометрів в довжину - вдвічі більше, за будь-яку істоту реального світу.

Морські Королі роблять складною торговлю та мандри через місця, де вони живуть. Острова неподалік від Калм Белту практично відрізані відіншого світу. У Water 7 та ближніх островах це долається створенням Морських Поїздів, дозволяючих безпечно мандрувати сіж островами.

Форма та розміри Морських Королів може відрізнятися від одного до другого, але у цілому більшість морських королів мають змієподібну форму. Тільки наймогутніші кораблі або капітани можуть здолати Морського Короля. Більшість істот океану боїться Морскьих Королів. Вперше з'являються у Главі 1 та Епізоді 4.

Н'юс КуРедагувати

150px-News Coo

Н'юс Ку

Н'юс Ку
(ニュース・クー Ню:су Ку:,англ. News Coo)  - середнього розміру чайки, які приносять пошту та листівки з винагородами по всьому світові. Вони носять капелюхи для обозначення їхньої посади та сумку через плече, як справжні листоноша. Перший Н'юс Ку з'явився у Главі 96 та Епізоді 45, коли приніс газету Намі. За словами Ньон, вони не приносять газети на Калм Белт.

Акула-ПандаРедагувати

150px-Panda Shark

Акула-панда, яку зустрів Хачі

Акула-панда
(パンサメ Пансамэ, англ. Panda Shark) — акула,своїм окрасом нагадуюча панду. навідміну від інших акул,у цієї не загострені зуби. Одна така акула привезла Йосаку к Бараті. Інша зустрічається у міні-історіі Хачі. Їй допомогли витащити гачок, який зачепився за ніс. В знак подяки Хаттян отримав кусок м'яса. Перше з'явлення:Глава 68 та Епізод 30.

Морський КабанРедагувати

150px-Seaboar

Морський Кабан, врятованний Хачі

Морской Кабан
(海イノシシ Умииносиси, англ. Seaboar) з'являється в історії Хачі, коли Хачі рятує морського кабана від нападу морських чудовиськ. З'ясувалося,що до цього Морскьиий Кабан з'їв Кеймі та Паппага, але виплюнув після свого рятування. Вперше з'являється у Главі 193.