FANDOM

Зоан
250px UshiUshinoMiModelBison.png
Cтатистика
Японськa назва 動物系(ゾオン)
Транскрипцiя Zōn
Українськa назва Зоан
Дослівне значення Тваринний тип

Зоан - один з трьох типів Диявольського плоду. Він дозволяє користувачу перетворюватися на тварину або міжвидовий гібрид. Зоан особливо дєєвий у ближньому бою.

ЕффектРедагувати

Плід типу Зоан дозволяє користувачу перетворюватися у тварину іншого виду. Користувач може перетворюватися в одну з трьох форм: стандартна форма користувача, повне перетворення та гібридна форма - злиття стандартної форми та форми повного перетворення. Але у ході тренувань можна розвинути інші форми (Чоппер після таймскіпу міг використовувати 6 різноманітних форм без Рамбл Боллу). У Чопперa всього 9 форм. 3  основних форми, та 6 додаткових, які раніше міг використовувати тільки за допомогоою Рамбл Боллу. Також користувачі можуть частково перетворюватися на тварин: Марко перетворював руки на крила Фенікса, Лаффіт також, а Онігумо перетворював волосся на руки павука (хоча Лаффіт та Онігумо не пітверджені користувачі типу Зоан).

Не відомо, що відбудеться, якщо той хто з'їсть плід, буде такого ж виду, що й вид, але в SBS було сказано, що людина яка з'їсть плід Людина-людина(яп. Хіто-хіто но мі) стане просвітленним.

Неживі речіРедагувати

Неживі речі теж можуть з'їсти диявольській плід. Ця техніка була розроблена доктором Вегапанком, але доси не була розкрита. Зоан, поки що, був єдиний вид який поглинали неживі речі, і всього 3 відомих приклада: базука Містера 4, Лассо(Собака-собака(Іну-іну но мі)модель: такса), меч Спандома Фанкфрід(Слон-слон(Зоу-зоу но мі)), та вихованець Цезаря Клауна, створений з гелеобразного газу - Смайлі. Речі, які з'їли плід отримують рухливість та інтилект тварини, на яких вони перетворилися. Такий еффект був використанний поки що тільки на зброї, щоб підвищити його міць. Відомо, що зброя прив'язується до свого хозяїна.

Штучний ЗоанРедагувати

В Арці Панк Хазард був представлений експерементальний зразок штучного диявольського плоду доктора Вегапанка, але зразок був невдачним. Момоносуке, син Кінемону, з'їв цей плiд через голод і перетворився на Східного Дракона, але чомусь не міг їм повністю керувати.

СилаРедагувати

Плоди Зоан підвищують фізичну силу користувача, та дають можливість використовувати одну з трьох форм у бою, аби підвищити свою перевагу.

Сила Зоану, зазвичай, демонструється у гібридній формі, так як у цій формі об'єднуються сильні сторони як користувача так і тварини. Особливо це видно у людей з нелюдсько силою, як наприклад Каку. Також це надає можливість створювати нові стилі бою, як наприклад Онігумо, призвавши шість рук міг тримати вісім мечів. Також це дає можливість бути непоміченним, якщо ворог незнає інших гібридних форм.

230px-InuInunoMiModelDachshund.png

Зоан може використовуватися і на неживих речах, роблячи їх живими

Зоан не вважається дуже сильним типом плодів, адже користувачу треба покладатися на фізичну силу, а деякі плоди перетворяють на слабких тварин (наприклад такса).

Хоча деякі плоди типу Зоан, наприклад "Міфічний", навіть за своєю силою прирівнюються до класу Логії, і можуть показувати здібності які характерні Логії або Парамеції, поєднуючи рідки і неймовірні сили в одній людині.  Наприклад, Марко зі своєю силою Фенікса може загоювати будь-які рани, що схоже зі здібністтю Логіі, а також "виділяти" свій елемент: синє полум'я Фенікса.

Пробудженний ЗоанРедагувати

За словами Крокодайла, Пробудженний Зоан (覚醒した「動物系」Какусэй Сіта Дзо:н-кэй)- це користувачі, які невідомим способом змогли стати сильнішими, швидкішими та витривалішими за звичайного користувача типу Зоан. Вони також швидше відновлюються навіть у непритомності. Поки що, всі користувачі пробудженного Зоану не проявили себе у діяльності яка потребує складного роздумування, вони діють інстиктивно. Вони здатні ходити на двох ногах та тримати у руці зброю. Монстр-форма Тоні Тоні Чоппера теж пробудженний Зоан. Після двох років треннувань він зміг навчитися її контролювати, але вона забирає дуже багато сил.

П'ять Стражів-демонів є також пробудженним Зоаном.

Судячи з всього пробудженний Зоан, це одна з форм зоану, яка на відміну від інших з'являється за певних умов (Чоппер зміг пробудити її з'ївши 3 Рамбл Болла).

СлабкостіРедагувати

Отриманні сили користувача обмеженні силою тварини, у яку він перетворився. У гібридній формі, сили з'єднуються, тож підсумкова сила більше залежить від сили користувача. Наприклад, у П'єрра не з'явилося ніяких додаткових здібностей, змінився лише зовнішній вигляд. Але всеж таки не можна казати, що плід безкорисний - все залежить від випадку та часу. Як показав Каку - найскладніше, це об'єднати вже відомий стиль бою з невідомою гібридною формою.

Неживі речі, які ожили завдяки плоду - півноцінно вважаються живими істотами, якими треба піклуватися, годувати і т.д. Також вони набувають і слабкості тварини. Наприклад, Френкі злякав Фанкфріда, а Лассо застудився.

ПідкатегоріїРедагувати

Плоди типу Зоан можна поділити на підкатегорії.

180px-Neko Neko no Mi Model Leopard.png

Кіт-кіт(Неко-неко но мі), модель: леопард є М'ясоїдним Зоаном

М'ясоїдний ЗоанРедагувати

За словами Тоні Тоні Чоппера - користувачи м'ясоїдного Зоану більш агресивні та більш пристасованні до бою. користувачі такого типу дуже небезпечні і сильні у ближньому бою, та можуть використовувати ікла та кігті у бою. Видатний приклад - Роб Луччі

180px-Дрейк.jpeg

Плід Х Дрейка є Доісторичним Зоаном

Доісторичний ЗоанРедагувати

За словами Скретчмена Апу, Доісторичний Зоан - рідкий різновид Диявольських плодів типу Зоан, який дозволяє користувачу перетворюватися на вимерлий вид тварини, наприклад Динозавр. Єдинний показаний у аніме доісторичний зоан з'їв Х Дрейк, і дозволяє йому перетворюватися на хижого динозавра. Передбачається, що Доісторичний Зоан фізично сильніший за звичайний Зоан.

180px-Феникс.jpeg

Плід Марко є Міфічним Зоаном

Міфічний ЗоанРедагувати

Міфічний Зоан - неймовірно рідкий і неймовірно сильний тип серед усіх типів плодів. На відміну від інших Зоанів, цей тип вражає рідкісттю зібраних у собі сил. Він дозволяє користувачу претворятися на істоту, яка зустрічається лише у казках, міфах та легендах. Поки що було показано лише два користувача: "Фенікс" Марко, командир 1-ої дивізії Піратів Біловуса (назва плоду невідома), та минулий Адмірал Флоту, з'ївший плід Людина-людина(Хіто-хіто но мі), модель: Дайбуцу - Сенгоку.

180px-Kaido's Artificial Zoan Army 1.png

Користувачами Штучного Зоану є армія Кайдо

Штучний ЗоанРедагувати

Основна стаття: Штучний Зоан

"Smile" (Посмішка) - штучно створенний диявольський плід типу Зоан. Вони створюються за допомогою SAD, спеціальної речовини створеною Цезарем Клауном, для Донкіхота Дофламінго, який продає їх видатним людям у Новому Світі.

Користувачі ЗоануРедагувати

Користувачі Зоану
120px-Dalton Portrait.png 120px-Tony Tony Chopper Post Timeskip Portrait.png 120px-Pell Portrait.png Miss Merry Christmas Portrait.png Lasso.png
Далтон Тоні Тоні Чоппер Пелл Міс Мері Кристмас Лассо
Chaka Portrait.png 120px-Pierre Portrait.png 120px-Rob Lucci CP9 Portrait.png 120px-Funkfreed Portrait.png 120px-Jabra Portrait.png
Чака П'єрр Роб Луччі Фанкврід Джабура
120px-Kaku CP9 Portrait.png 120px-X Drake Portrait.png 120px-Boa Sandersonia Portrait.png Boa Marigold Portrait.png 120px-Minotaurus Portrait.png
Каку Х Дрейк Боа Сандерсоня Боa Меріголд Мінотавр
120px-Minorhinoceros Portrait.png 120px-Minokoala Portrait.png 120px-Minozebra Portrait.png 120px-Onigumo Portrait.png 120px-Dalmatian Portrait.png
Міноносоріг Мінокоала Мінозебра Онігумо Далматин
120px-Marco Portrait.png 120px-Epoida Portrait.png 120px-Inspector general sengoku portrait.png 120px-Pekoms Portrait.png 120px-Minochihuahua Portrait.png
Марко Епоіда Сенгоку Пекомс Міночіхуахуа
120px-Smiley Portrait.png 120px-Momonosuke Portrait 1.png 120px-Kabu Portrait.png 120px-Bian Portrait.png
Смайлі (помер) Момоносуке Кабу Биан

Випадкова вікі