FANDOM

Йонко
Yonko Infobox.png
Cтатистика
Японське iм'я 四皇
Транскрипцiя Yonkō
Українське iм'я Чотири Імператора
Резиденція Новий Світ
Організації Три Великих Сили

 Йонко - чотири великих пірата, які правлять у другій половині Гранд Лайн (також відомій, як Новий Світ). У рішаючій війні, один з Йонко, Біловус, зустрів свою смерть у битві. На його місце прийшов його вбивця - пірат, також відомий, як Чорна Борода. Інший Йонко - Шанкс, став орбітром цієї війни і поклав їй кінець.

Сила та ЗдібностіРедагувати

Йонко - одна з трьох Світових Сил (інші це Шичібукаї та Флот Вартових). У Новому Світі їхня влада неоспірна, і їх цілком справедливо можна назвати там Імператорами. Також було сказано, що вони це наймогутніші пірати, незалежно від їхньої команди. Під контролем їх тримають Шичібукаї та Флот, а також відсутність єдинства серед них. Для протистояння Біловусу на війні, Флоту та Шичібукаям знадобилась уся їхня міць у  бою лише проти одного Йонко та його команди.

Йонко не обвєднані, як наприклад Шичібукаї, у козного з них свій шлях. Об'єднаня двох Йонко достатньо для того, щоб визвати паніку в Світовій Владі. Тому вони всіма силами перешкоджують їхній зустрічі. Стичка двох Йонко вважається подією Світового масштабу.

Йонко мають великий вплив на життя мирних людей. Біловус оголосив Острів Риболюдей своєю територією, тим самим закінчив похищеня тамошніх риболюдей та їхній продаж. Також Шанкс надихнув Луффі стати піратом.

ІсторіяРедагувати

Золота Ера ПіратівРедагувати

Першим показаним Йонко був Шанкс, який відвідав батьківщину Луффі, у самому початку аніме. У той момент не було відомо, що він один із Йонко. Логічно вважати, що Йонко з'явилися разом з організацією Шичібукаї. Другим показаним Йонко був Біловус, який на рівних бився з Гол Д. Роджером. Після смері Роджера він вважався наймогутнішою людиною в світі. Деякі Шичібукаї змагалися з Йонко; Міхавк дуже часто змагався на дуелях разом

із Шанксом, Гекко Морія програв у битві з Кайдо, Крокодайл бився з Біловусом.

Шанкс та Біловус дуже добре знали друг друга, ще до смерті Гол Д. Роджера.

Схоже, що кожен йонко має свій флот, декілька кораблів та елітних членів екіпажу. Усі Йонко пройшли Новий Світ, і тепер знаходяться в одній точці не маючи або можливості або бажання мандрувати далі по Гранд Лайн. Це може бути викликано або натиском Флоту, Шичібукаїв або світоглядом окремих Йонко. Наприклад, Біловус не хотів плити на Рафтель, коли його запитав Роджер, і сказав, що йому не цікаво. Він більш за все хотів знайти собі сім'ю, і він її знайшов - це його команда.

249px-250px-Garp-Yonko.png

Гарп росповідає про Йонко

Арка Джаї та Пост Еніс Лобі

Світовій Владі вигідно блокувати Йонко, що допомагає Світу залишатися стабільним. Після поразки Крокодайла команді Солом'яного капелюху, стабільність світу була порушена через те, що Біловус та Шанкс хотіли зустрітися. Після поразки Флоту на Еніс Лобі, була зруйнована блокада, яка заперечувала зустрічі Йонко.

Сага Великої ВійниРедагувати

Арка Імпел ДаунуРедагувати

240px-Whitebeard Pirates.png

Пірати Біловусого атакують Маринфорд

Пірати Біловуса атакували Маринфорд, бажаючи врятувати свого комадира другого дивізіону Портґаса Д. Ейса, разом зі своїми союзниками з Нового Світу.  Кайдо у той час хотів атакувати Біловуса, але був перехоплений Шанксом. У цій битві Біловус показав, як він ослаб за останні двадцять років, а також, як прості удари наносять йому більше шкоди ніж раніше. Під час бою він розгромив половину штаб-квартири Варти. він з легкісттю переміг двох гігантів, та витримав атаки трьох адміралів.

Арка МаринфордуРедагувати

240px-Red-hair at marineford.png

Шанкс зі своєю командою прибув аби припинити війну

Залишившись один, він вирішив один битися проти Варти. Але він не витримав, був загнанний у кут Чорною Бородою і вбитий. Так залишилося три Йонко. Незабаром у Маринфорді з'явився Шанкс разом зі своєю командою. Його прибуття врятувало виживших піратів Біловусого та поклало кінець Великій війні.

За словами Юстасса Кіда зі смертю одного з Йонко рівновага Трьох Сил теж була зруйнована, а світ занирнув у хаос. Зрозуміло, що на острови, які належали Біловусому почали нападати.

Через деякий час після війни, Х Дрейк прибув на один острів, який належав Кайдо, та був одним з його фаворитів. Коли він спитав "залізного хлопчика" Скотча, чи зверне він нападом на себе увагу Кайдо, хлопчик відповів, що зверне. Дрейк перевтілився у динозавра і почав атакувати кіборга. Крім того, Горосеї зробили висновок, що Чорна Борода знаходиться, як ніхто інший близько до титулу Йонко, так як він володіє силою двох Диявольських Плодів та добре знає територію володінь Біловусого.

Сага острову РиболюдейРедагувати

210px-Charlotte Linlin Anime Infobox.png

Велика Матуся

Після смерті Біловусого, Велика Матуся прийняла роль захисника острова Риболюдей, в обмін на це острів Риболюдей повинен кожен місяць відправляти їй велику кількість цукерок. Кондитерська фабрика на острові була знищена під час повстання нових піратів Риболюдей, що могло спровокувати гнів Великої Матусі на острів Риболюдей через нестачу цукерок. Монкі Д.Луффі, заявив, що він стане його захисником, перемігши Велику Матусю.

Чорна Борода, зайняв позицію Біловусого серед Йонко, як предбачали Горосей, він зміг зайняти більшість минулих територій Біловусого і став більш сильнішим, через полювання на користувачів диявольських плодів.

Сага Піратського АльянсуРедагувати

за словами Цезаря Клауна, Кайдо зібрав цілий батальйон бійців, які володіють здатністтю штучного Диявольськога Плоду типу Зоан за допомогою Донкіхота Дофламінго. Під час арки Панк Хазард, Траффальгар Ло запропонував Монкі Д. Луффі створити альянс аби перемогти Кайдо. Луффі погодився та сказав, що переможе одразу усіх чотирьох. Юстасс Кід, Безіл Хокінс та Скретчмен Апу також уклаки свій альянс. Коли Кід дізнався, що Ло та Луффі уклали альянс, він зрозумів, що вони уклали його аби перемогти одного з Йонко, але не знав якого саме.

Йонко
120px-Shanks Portrait.png 120px-Charlotte Linlin Portrait.png Marshall D. Teach Portrait.png 120px-Kaido portrait.png
Шанкс Шарлота Лінлін Маршал Д.Тіч Кайдо
Минулі
120px-Edward Newgate Portrait.png
Едвард Н'югейт

Випадкова вікі