FANDOM

250px-Marinefordready.jpg
Маринфорд був штаб-квартирою Морської Варти. Це було місце де жили Адмірал Флоту Сенгоку, три Адмірали та інші Віце-адмірали до того як штаб-квартира була перенесена на іншу базу. Місто, яке оточує Маринфорд, була населена сім'ями вартових.

Маринфорд росташован недалеко від архіпелагу Сабаоді, прямо за Маріджоєю на Ред Лайн. Єдинний шлях до Маринфорду - це Врата Правосуддя. Після війни при Маринфорді, база була перенесена на базу G-1.

ПланРедагувати

Маринфорд - це остров у формі півмісяця, який повністтю збудован з кірпича та сталі і з гарматами по боках. Під час війни Сенгоку мав Оточуючу стіну. Це стіна, яка з'являється с попід моря. Вона оточувала усіх,  хто був всередені півмісяця. Ця стіна зроблена з невідомого матеріалу, який здатен витримати навіть силу плоду Заемлетрус-замлетрус (яп. Гура-гура но мі). Гaрмати, які росташовані в вікнах стін дозволяють вести вогонь по тим, хто всередені. У центрі знаходиться ешафот, а за ним місто, яке оточене деревами. Перед ешафотом знаходиться площа, відома як Оріс Плаза, де ростошованний Сигнальний Дзвін.

На задній стороні росташован сама штаб-квартира у японському стилі з високим фундаментом на якому намальованно кандзі Морської Варти та символ Флоту. Після таймскіпу цей надпис буц змінен на надпис G-1.

Випадкова вікі