FANDOM

Монкі Д. Луффі
250px-Luffy Anime Post Timeskip Infobox.png
Cтатистика
Японське iм'я: モンキー・D・ルフィ
Транскрипцiя Монкi: Дi Руфi
Українське iм'я: Монкі Д. Луффі
Органiзацiї: Пірати Солом'яного капелюху, сім'я Дадан(у минулому)
Професiя: Пірат, капітан
Прiзьвисько: Луффі Солом'яний капелюх
Вiк: 17(до таймскіпу)

19(після таймскіпу)

Зрiст: 172(до таймскіпу)

174(після таймскіпу)

День народження: 5 травня
Винагорода: 400 000 000 белі
Диявольський плiд
Японська назва: Гому-гому но мi
Українська назва: Гума-гума
Значення: Гума
Тип: Парамецiя

Монкі Д. Луффі також відомий як Луффі солом'яний капелюх або просто солом'яний капелюх (мугівара) - пірат і в одночас капітан піратів Солом'яного капелюху, а також головний герой аніме та манги One Piece. Син командира революційної армії Монкі Д. Дракона, онук легендарного та відомого на весь світ вартового, минулого віце-адмірала Монкі Д. Гарпа та брат померлого "Вогняного кулака" Ейса таСабо.  Його мрія - стати Королем Піратів, знайшовши легендарний скарб Ван Піс (Великий Куш) схованний Королем Піратів Гол Д. Роджером. Він вірить, що ставши Королем Піратів, він стан найсвободнішою людиною в світі. Він з'їв Диявольский плід Гому Гому но мі, ставши гумовою людиною. Як засновник Солом'яного капелюху, він перша людина у команді, і один с трьох найсильніших бійців.

Луффі має світову відомість за те, що шкодить так званним Шичібукаям, вартовим, та навіть Йонко, шкодить Світовій владі. До речі, в більшості таких протистоянь виходив переможцем. Став відомим на весь світ через свою нерозсудливість та навіть безумством після інциденту на Еніс Лобі, вторження в Iмпел Даун, та участі у битві при Морінфорді.

До прибуття на Архіпелаг Сабаоді Луффі мав винагороду у 300 000 000 белі і був одним з  одинадцяти піратів новачків ("Одинадцять наднових") з винагородами більше 100 000 000 белі , які дійшли до Ред Лайн. Після таймскіпу винагорода за Луффі выиросла до  400 000 000 белі , як сказав "Фальшивий Луффі" і підтвердив Пацифіста. Пізніше на острові Риболюдей, Ході Джонс показав листівку Луффі.

ЗовнішністьРедагувати

Луффі легко впізнати за солом'яним капелюхом, який в дитинстві йому подарував "Червоноволосий" Шанкс, який отримав цього капелюха в свій час від самого Гол Д. Роджера. Зазвичай він одягнут в сині шорти та червоний жилет а також сандалі. Також Луффі має шрам під лівим глазом який зробив собі сам в дитинстві аби довести Шанксу та його команді свою сміливість. Також він був сильно поранений Акаіну в битві при Марінфорді, після чого на його тілі залишився Х-образний шрам. На перший погляд здається, що Луффі худий, але його мускулатура дуже розвита. Також Луффі дуже низький.

До таймскіпуРедагувати

Як і усі чоловіки Луффі зазвичай носить однаковий одяг, на відміну від Намі та Робін, чий одяг дуже часто зммнюється. Він може змінити свій одяг для адаптації до климату, як буво наприклад на барабаному острові або на острові Алабаста. Також,якщо він зміню одяг зазвичай змінюється лише колір.

  • Спочатку на Барабаному острові він носив темно-червону куртку з міхом на манжетах, капюшоні та подолі, а потім куртку в клітинку з білими, помаранчовими та яскраво-жовтими квітками яку раніше носила Намі.
  • В Алабасті він носив пустельну одежу з визерунками трьох кілець на рукавах. Також він носив блакитну хустку.
  • На Скайпіі він носив чорний напульсник  та білий браслет над ним.
  • На Лонг Рінг Лонг Ленді він носив афро, темно-червоні шорти, червоні пов'язки на ногах та намальований на грудях палаяючий череп з кістками під час поєдинку з Фоксі
  • В Еніс Лобі в його шортах є кишені де він тримає м'ясо.
  • Під час арки пост-Еніс Лобі він був одягнут в білу футболку с червоною емблемою фірм Галлей-Ла.
  • На Триллер Барк він був одягнут в помаранчевий жилет, а після бою з Морією він вдягнув браслет з драгоцінними камнями. Пізніше з'ясувалось, що цей браслет - карта скарбів Капітана Джона, яку дуже довго шукав Багі.
  • На Архіпелазі Сабаоді він носить синій жилет.
  • На Амазон Лілі носить блакитний жилет та темно-червоні шорти.
  • В Iмпел Даунівін носив тот самий одяг як і на Амазон Лілі, о після поразки Магелану вдягнув помаранчовий жилет який дав йому Iнадзума. 

Не залежно від того як вдягнений Луффі, при ньому завжди його солом'яний капелюх. На початку аніме капелюх під час бійок злітав, тож в Алабасті Намі пришила до капелюха резинку, щоб той не злітав.

Коли Луффі повернувся в Марінфорд, на його правмй руці було написано 3D2Y, що означає що команда повина зустрітися не через 3 дні, як було заплановано до зустрічі з Кумою, а через 2 роки.

Після ТаймскіпуРедагувати

Після таймскіпу мало, що змінилося. Він носить схожий жилет, схожі шорти, але його пояс перев'язаний жовтим поясом. Він виріс, а його мускулатура набула ще більшоі форми.

Під час арки Панк Хазард Він носить зимнє пальто та жовті навушники.

В Дресс Розі він носить сорочку з визерунками соняшників, стандартні шорти та пмдроблену бороду з окулярами. Також носив вікінгські обладунки, меч та щит, до того як в нього відібрали через превищення ваги. Пізніше йому додали його номер "0556".

Випадкова вікі