FANDOM

Найгірше Покоління - це термін, який відноситься до одинадцяти новачків з нагородами більше 100 000 000 белі, які прибули на Архіпелаг Сабаоді до Великої Війни (раніше їх називали "Одинадцять Наднових" (11 人 の 超 新星 "Jūichinin no Chōshinsei"), і до одного з Йонко - Маршала Д. Тіча. Вони прославилися зухвалими витівками, що стали причинами їх високої нагороди за голову, а також тим, що більшість великих конфліктів, які відбулися після битви в Марінфорді, обертаються навколо них. Багато хто розглядає їх як "Проблемних дітей" , які з'явилися в період з кінця Золотого Століття і на початку Нового Часу.

Загальна Редагувати

За винятком Піратів Солом'яного Капелюха, більшість Наднових намагалися уникнути зустрічі з Світовою знаттю. Так співпало, що всі Наднові прибули на Архіпелаг Сабаоді в один і той же час, що викликало ряд питань і занепокоєнь у Морських вартових. Крім того, всі вони, за винятком Піратів Солом'яного Капелюха та Піратів Серця, увійшли в Новий Світ одночасно. Маршалл Д. Тіч і його команда в той час, коли новачки готувалися до відплиття в Новий Світ, знаходилися вже там.

З дванадцяти чоловік, всі, крім двох (Ророноа Зоро і Кілера), є володарями сили Диявольських Фруктів, а також капітанами своїх команд. Згідно зі словами Сякуяку, один з Гіршого Покоління може бути відповідальним за створення нового покоління піратів.

Історія Редагувати

Сага Великої Війни Редагувати

Арка Архіпелага Сабаоді Редагувати

210px-Supshakky2.jpg

Наднові в описі Шаккі

"Одинадцять наднових" - пірати з дев'яти різних команд, які обрали один із семи шляхів через Гранд Лайн. Вони прийшли з різних частин світу - Іст Блю, Вест Блю, Саут Блю, Норт Блю, Небесного Острова і, власне, Гранд Лайн. Усіх їх об'єднує те, що вони пройшли випробування першої половиною Гранд Лайна і пережили безліч подій, які згубили інші команди. Хоча всі вони знаходяться приблизно на одному рівні, у них різні погляди на піратство. На сьогоднішній день невідомі подробиці подорожей по Гранд Лайн інших команд, крім Піратів Солом'яного Капелюха. Відомо тільки, що Пірати Кіда нападали на мирних жителів, чим і заслужили нагороду, більшу ніж у Луффі.

Через безладдя, викликаного нападом Луффі на Тенрюбіто в Людському Аукціоні, все Наднові були змушені тікати з Архіпелагу, зустрівшись з вартовими, армією Пацифіста під керівництвом Сентомару, а також з Адміралом Кідзару. І один за одним почали проявляти свої унікальні здібності, за які й отримали свої нагороди. Тим не менш, результати і обставини боїв досить сильно різняться:

  • Пірати Кіда і Пірати Серця були змушені вступити в битву з Пацифістою. Битва була показана, але так як вони з'явилися в Арку Марінфорда, то вони явно перемогли Пасіфісту. Крім того, Кідзару зазначив, що Пірати Серця виконали велику роботу, щоб втекти.
  • Хокінс, X Дрейк, Урог і Апу всі разом були легко розбиті Кідзару і одним Пацифістою. Але так як вони були показані в Арку Марінфорда, то вони також уникли арешту.
  • Пірати Солом'яного Капелюха були змушені битися відразу з Пасіфістом, Сентомару і Кідзару. Їх врятував шічібукай Кума, розкидавши по різних частинах світу за допомогою своїх здібностей.
  • Тільки Бег і Бонні уникли серйозних неприємностей, зустрівшись тільки з вартовими, хоча невідомо, що робив Кідзару після того, як зникли всі Мугівари.

Арка Марінфорда Редагувати

Дивно, але жоденого з Наднових не було впіймано, і всі (за винятком Зоро і Луффі) дивилися телевізійну передачу страти Ейса. Хоч деякі і мали претензії до Луффі через шум, який він створив, вони змінили свою думку, дізнавшись, що він проник в Імпел Даун, взяв участь у битві в Марінфорді, а Ейс - його названий старший брат, у той час як Монкі Д. Драгон - його батько. Після припинення трансляції війни в Марінфорді, все Наднові покинули Архіпелаг. Досі не відомо, що Наднові думають про загибель Портгаса Д. Ейса і про вбивство Білоуса Піратами Чорної Бороди.

Ближче до кінця війни Трафальгар Ло і його команда були помічені недалеко від Марінфорда, щоб врятувати Луффі, вони також допомогли йому втекти і вилікували його від серйозних ран пізніше.

Післявоєнна Арка Редагувати

Всі Наднові, крім Луффі і Зоро, були помічені на своїх кораблях недалеко від Марінфорда, щоб стати свідками закінчення війни. Крім Луффі і Ло, які були запрошені на Амазон Лілі Боа Хенкок, яку вони зустріли після війни, і Зоро, який був на Острові Курагайна, решта Наднових вирушили в Новий Світ. Ло, врешті-решт, покинув Амазон Лілі, але відмовився відправиться в Новий Світ, вважаючи, що там зараз почнуться люті бої. Він вирішив почекати, впевнений, що все одно обов'язково займе належний йому трон.

Коли більша частина Наднових потрапила в Новий Світ, Джевелрі Бонні була схоплена Маршаллом Д. Тічем на колишній території Білоуса. Спочатку він запропонував їй стати його жінкою, але відмовився від цієї думки, вирішивши, що вона "занадто дика". Потім він спробував обміняти її на новий корабель у вартових, але залишив її, коли дізнався, що прийшов адмірал Акаіну, а зустрічатися з ним не входило в плани Тіча.

Крім того, потрапивши в Новий Світ, Юстасс Кід і його команда розгромили іншу команду піратів, які хотіли повернутися в першу половину Гранд Лайн. Прочитавши свіжу газету, він дізнався, що Луффі повернувся в Марінфорд засвідчити свою повагу братові, загиблим на цій війні вартовим і піратам, а потім подзвонив у дзвін 16 разів. Кід вирішив, що так він оголосив Нову Еру ім'ям самого себе, але помилився. Насправді Луффі хотів передати послання своїй команді.

У той же час Капоне Бег і його команда були притягнуті невідомою гігантською кулею в небі, Безіл Хокінс воював з Коричневою Бородою, Урог зіткнувся з проблемою висадки на Острів Райдзін, поки до них не підпливла літня жінка і не запропонувала парасольки, Скретчмен Апу і його команда намагалися втекти від диких кабанів і, з невідомих причин, побігли по небу, а X Дрейк вирішив кинути виклик одному з Йонко - Кайдо, знищивши його підлеглого кіборга і влаштувавши переполох на його улюбленому острові.

Тим часом, Пірати Солом'яного Капелюха, прочитавши газету і побачивши послання Луффі, вирішили взяти дворічну перерву і стати сильніше, щоб підкорити Новий Світ.

Таймскіп Редагувати

Під час таймскіпу з Найгіршим Поколінням відбулося багато різних подій:

  • Луффі був на острові Русукаіна з Сильверсом Рейлі, навчаючись володіти Волею, і отримав нагороду в 400 млн за всі його дій в попередніх арках.
  • Зоро попросив Дракуля Міхоука тренувати його, на що той, зрештою, і погодився.
  • Маршал Д. Тіч і його команда почали забирати у користувачів Диявольських Фруктів їх силу, мабуть, таким же способом, як відняли силу і у Білоуса. Всі ці вчинки зробили його серйозною загрозою в Новому Світі, Світовий Уряд став називати його одним з Йонко, тим самим визнавши силу і загрозу Тіча.
  • З невідомих причин, нагорода за голову Трафальгара Ло піднялася до 440 000 000. Також під час таймскіпа він відправив Світовому Уряду 100 живих піратських сердець і цим вчинком заслужив титул Шічібукая. Він вважається відповідальним за випадок, відомий як "Інцидент в порту Роккі "
  • Юстасс Кід, Кілер, Безіл Хокінс і Скретчмен Апу так само підвищили свої нагороди, вони стали відповідно 470 млн, 200 млн, 320 млн і 350 млн.
  • Джевелрі Бонні змогла втекти від Світового Уряду.
  • X Дрейк показаний захисником улюбленого острова Кайдо. Однак його роль, як і можливий зв'язок з Йонко в даний час невідомі.

Усі дванадцять людей є сумнозвісними через їх дій, в результаті чого Кавендіш затаїв сильну образу на них, за те, що вони вкрали у нього всю увагу.

Випадкова вікі