FANDOM

Намi
250px-Anime Nami Post Timeskip Infobox.png
Cтатистика
Японське iм'я ナミ
Транскрипцiя Намi
Українське iм'я Намi
Органiзацiї Пiрати Солом'яного капелюху, Пiрати Арлонга (у минулому)
Професiя Навiгатор, пiрат, злодiйка, начальник штабу(у Арлонга у минулому)
Прiзьвисько Кiшка Злодiйка
Вiк 18(до таймскiпу)

20(пiсля таймскiпу)

Зрiст 169 см
День народження 3 липня
Винагорода 16 000 000 белi

Намі- пірат та навігатор у команді піратів Солом'яного капелюха. Офіційно стала третім членом екіпажу і другою приєднавшиюся до Луффі після його перемоги над Арлонгом в Арлонг Парці. Під час арки Баратті вона тимчасово залишає команду, але повертається у кінці Арки Арлонг Парка, після того як були розкриті її минуле та істинні наміри. На даний момент її винагорода становить 16 000 000 белі.

ЗовнішністьРедагувати

До таймскіпуРедагувати

Намі - молода, струнка дівчина середнього зросту з рудим волоссям і ясно-каріми очима. Багато людей вважають її дуже привабливою або навіть красунею. На її лівому плечі знаходиться синє татуювання, представляє собою стилізовану вертушку і мандарин (відсилання до Белльмер та Хензо), яка була зроблена їй замість мітки, щопоказувало її належність до піратів Арлонга.

У перебігу подорожі її тіло розвивається дуже швидко(хоча, швидше за все це пов'язано зі зміною стилю рисовки). Її стиль одягу, як і зачіска дуже часто змінюються. На багатьох з її футболок маються чотирибуквені написи, такі як:"MODE", "GOLD" або "EVIL", схожі на напис "MACE" на сорочці Белльмер. На своєму лівому зап'ясті вона носить Лог Пос, як і полягає навігаторові, і золотий браслет, даний їй Нодзіко. Після арки Арлонг Парку Намі часто стала міняти одяг на протязі кожної арки і зазвичай їх фірмовим атрибутом були два кільця з боків штанів або спідниць. Її взуття - фірмові помаранчеві сандалі-гладіатори на високому каблуці. У кожній арці вона носить різні форми каблуків і вони, здається, не впливають на її ходьбу або біг.

  • Починаючи з арки Моргана до арки Селища Сиропу одяг Нами складалася з білої футболки з трьома синіми вертикальними смужками по центру і двома на рукавах і комірі, фірмової жовтої короткої спідниці і коричневих чобіт на високих підборах.
  • Під час арки Бараті вона була одягнена в рожеву футболку з великої буквою "W " і рядкової буквою "b", в центрі білого овалу. Футболка має білі края і по одній лінії вздовж рукавів. Намі також носила жовту міні-спідницю і коричневі чоботи на високих підборах.
  • Під час арки Арлонг Парку Намі носила зелену камісоль з візерунком у вигляді темно-зелених плям, вузькі темно-сині бриджі з жовтими кільцями з боків і світло-оранжеві сандалі на високих підборах. Наприкінці арки вона переодягнулася в білу футболку та синю міні-спідницю з білими кільцями з боків.
  • Під час арки Логтауна вона носила просту темно-зелену футболку, темно-синю міні спідницю з білими кільцями з боків і сандалі на високих підборах того ж кольору.
  • Під час арки Острова-Лінкора і арки Зворотньої Гори вона була одягнена в світло-блакитний топ з синім сердечком в центрі і перехресним візерунком, темно-синю міні -спідницю з жовтими кільцями і темно-сині сандалі на високих підборах.
  • Під час арки Віскі Пік Намі носила чорний топ без рукавів з рожевою написом "MODE" і чорною сіткою на рожевому фоні над нею, стандартну жовту спідницю і сандалі на високих підборах.
  • Під час арки Літл Гардена вона була одягнена в білий светр з синіми рукавами і коміром, жовту спідницю і сандалі на високих підборах. Під час звільнення з Гігантською Свічки Містера 3, її светр був спалений і здався темно-синій мереживний бюстгальтер під ним.
  • Під час арки Барабаного Остров Намі носила кілька нарядів. На початку вона носила блідо-блакитний вовняний светр з короткими рукавами, стандартну жовту спідницю і сандалі на високих підборах. Коли Санджи і Луффі вели її на лікування до доктора Курехи( Нами підхопила лихоманку наприкінці минулого арки) вона була одягнена в картату парку з білими, помаранчевими і яскраво-жовтими квітами (яку пізніше носив Луффі ). Під час відновлення у доктора, вона була одягнена в блідо-блакитну піжаму, а коли вийшла з кімнати, накрилася блідо-фіолетовою ковдрою з білим хутром на краях. Наприкінці арки Намі була одягнена в темне пальто з темно-сірим хутром на манжетах, комірі і подолі.
  • Під час арки Алабасти вона також носила різні вбрання. Спочатку Намі носила білий топ з чотирма малиновими ромбиками по центру і напівкруглої вишивкою на верхніх краях, малинову спідницю з двома білими кільцями і світло-коричневі сандалі на високих підборах. Пізніше, щоб не виділятися в Алабасте, Санджи підібрав їй одяг для танцівниць, що складається з синього бюстгальтера з бузковим візерунком у вигляді хвиль і зірок над ними, блідо-блакитний арабської спідниці з синім трикутним візерунком уздовж пояса, двох золотих браслетів з кільцеподібними візерунками, золотого намиста, з шістьма золотими камінчиками трикутної форми і золотим медальйоном, і сережок у вигляді двох золотих кульок. Перед подорожжю пустелею, щоб не згоріти під сонцем , вона одягла білу абаю з сімома золотими круглими пластинами на верхньому краї капюшона, синіми гудзиками і смугою на краю застібки. Наприкінці арки Намі носила білий светр і коричневу спідницю з білими кільцями.
  • Під час арки Джаї і на початку арки Небесного Острову Намі була одягнена в блідо-блакитну камісоль з темно-блакитними горизонтальними лініями, стандартну жовту спідницю і сандалі-гладіатори на високих підборах.
  • Під час арки Небесного Острову вона переодягнулася в верх від бікіні з дизайном у вигляді хмар, пофарбований синіми, блакитними і білими квітами і короткі темно-коричневі штани, з чотирма передніми і двома задніми кишенями, утримувані коричневим ременем з білими кільцями. Також, на Небесному Острові вона носила жовту футболку  світло-коричневі туфлі на високих підборах і, деякий час, окуляри.
  • Під час арки Лонг Рінг Лонг Ленда Намі була одягнена в темно-зелений топ з жовтим написом "GOLD" та двома потрійними карлючками, білі брюки, з жовтими кільцями з боків і фіолетовим ременем, а також рожеві сандалі-гладіатори на високих підборах.
  • Під час арки Water 7 вона носила два наряди. Перший складається з темно-синьої сорочки з короткими рукавами і блакитною краваткою, які мають три діагональних смуги з темно-синіх точок на кінці, плісированої білої міні-спідниці з золотими кільцями з боків і синіх сандалій-гладіаторів на високих підборах. Після битви Луффі і Усоппа Намі поміняла сорочку на фіолетову камісоль з великою білою цифрою "3" по центру.
  • Під час арки Еніс Лобі вона була одягнена в чорні сандалі-гладіатори на високих підборах, коротку коричневу блузку, з декольте, відкритим животом і кремовими лініями на краях, коротку темно-блакитну джінсовку і блідо-блакитну плісировану міні-спідницю з білими кільцями з боків.
  • Під час арки Пост-Еніс Лобі Намі носила жовту довгу футболку з капюшоном і коричневою емблемою компанії Галлей-Ла, а також стандартні світло-коричневі сандалі-гладіатори на високих підборах. Пізніше вона переодягнулася в блакитну сорочку з двома передніми кишенями, коричневу міні-спідницю із золотими кільцями з боків і коричневі чоботи на високих підборах.
  • Під час арки Триллер Барка вона носила багато різних нарядів. Перший складався з білого топа з відкритою спиною, блакитних бус, фіолетових шорт, з жовтим ременем і висячим на ньому синім хусткою з блакитними кружками і білим трикутним візерунком на краях, і довгих фіолетових чобітках. Після прийняття душу в Триллер Барці Нами змінила одяг на рожевий светр, з білими манжетами, коміром і вертикальною смугою по центру, що має чорний кордон і хрестоподібні візерунки, а також плісировану чорну міні-спідницю. Пізніше її переодягнули в довге весільну сукню, білі туфлі і намисто з трьома блакитними намистинами. Під час фінальної битви вона з'явилася в темно-малиновою футболці, на якій зображений череп в короні (майже такий же як у Перони), що має жовті волосся і білі хрести з боків, спідниці з чорними і білими діагональними смужками і золотими кільцями, подвійному рожевому ремені, розділеному на квадратні секції з жовтими кружечками, і фіолетових чобітках. Наприкінці арки вона була одягнена в малинове плаття з білими візерунчастими смужками, зверху і навколо верхньої частини талії, а також навколо нижньої частини талії і знизу, між якими знаходилися великі і маленькі бузкові квіткові візерунки. Крім цього, на ній були малинові сандалі-гладіатори на високих підборах.
  • Під час арки Архіпелагу Сабаоді Намі була одягнена в жовту футболку з діагональною смугою з великих помаранчевих і маленьких бузкових квіток, блідо-блакитні шорти, коричневі сандалі-гладіатори на високих підборах і світло-жовті намиста.
  • Під час Поділу Мугівар вона була одягнена в білий топ, блакитні джинсові шорти і сандалі-гладіатори на високих підборах.

Після таймскіпуРедагувати

За два роки Намі відростила довге волося і тепер воно досягнуло спини. Її груди стали більшими та більш округлими, а згіби тіла та фігури типу "пісчанний годинник" стали більш вираженими. Її обличчя стало молодішим: очі стали більшими, та розташовані нижче на обличчі, хоча це може бути пов'язанно з розвитком художнього стилю автора. Також вона стала вище і тепер здається трохи нижчою за Робін(хоча вони обидві носять взуття з високими підборами)

  • Під час арки Повернення на Сабаоді та основної частини арки Острови Риболюдей Намі була одягнена в зелений верх від бікіні з двома білими горизонтальними смугами знизу і однієї, заповненої зеленими кружками, зверху. У неї були сині джинси з низькою талією ( які підкреслюють її стегна), білими кільцями з боків і чорним діагональним ременем з емблемою белі, а також світло-коричневі сандалі-гладіатори на високих підборах і сережки у вигляді білих перлин. Наприкінці арки Острови Риболюдей вона розділила своє волосся двома блакитними гумками для волосся, носила джинси без ременя і верх від бікіні малинового кольору з жовтою прописаний написом "crimin", яке вказує на її виробництво компанією Criminal.
  • Під час арки Панк Хазарда, після прийняття душу і ванни на Таузенд Санні, Намі закріпила волосся ззаду і переодяглася в жовтий верх від бікіні з червоними краями, візерунком у вигляді червоних зірочок зліва і червоною діагональною смугою з перехрестями, що ділить бікіні на білий і жовтий кольори, праворуч. Вона також носила джинси і сандалі-гладіатори на високих підборах.

Випадкова вікі