FANDOM

Пірати Солом'яного Капелюха
251px-Straw Hat Pirates' Jolly Roger.png
Cтатистика
Японське iм'я: 麦わらの一味
Транскрипцiя: Mugiwara no Ichimi
Українське iм'я: Пірати Солом'яного капелюха
Капітан: Монкі Д. Луффі
Головний Корабель: Гоінг Меррі(гл.41-430 та еп.17-312); Таузенд Санни(гл.436-по н.ч. та еп.321-по н.ч.)
Сумма винагород: 800 000 050 белі

Інша інформаціяРедагувати

Ода отримував багато питань в розділі SBS по приводу команди Луффі. Питання були в більшості схожі (який колір у кожного члена команди і т.д.) Нижще йдуть відповіді Оди на ці питання.

Cпіввідношення з тваринамиРедагувати

В розділі SBS фанат задав питання, яку тварину нагадує кожен член команди. Коли питання було завдано, у команді було 6 людин. В послідуючих SBS Ода додавав відповіді в зв'язку з прийняттям нових членів в комаду.

Специфічні номериРедагувати

Разом з відповіддю з приводу майки з цифрою "3", яку носила Намі, Ода вказав на номери, якими він обозначив членів команди. В основному вони вказують на порядок їхнього вступу до команди. Коли питання було задано, в команді було тільки 6 людей. Про інших Ода дописав пізніше.

Специфічні кольориРедагувати

В розділі SBS було задане питання з приводу кольору для кожного члена команди. Ода відповів та росказав про всі кольори. Коли питання було задано у команді було тільки 6 людей. Про інших Ода дописав пізніше.

Специфічні запахиРедагувати

В розділі SBS було задане питання:У Чоппера такий чудовий синій ніс, який дозволяє йому впізнавати людей за запахом.Так який же запах у кожного з них?не дивлячись на це, свій запах Чоппер визначити не може. Коли питання було задано, у команді було 6 людей. Пр інших Ода дописав пізніше.

Улюблена пора року та тип островуРедагувати

В розділі SBS фанатом було задане питання, який тип острову полюбляє кожен член команди Луффі не вважаючі звичайних островів. Було також задане питання о порах року. Тоді в команді було 7 людей. Інформацію о нових Ода додав пізніше.

Робін-чан на острові Намі-сан (вважається ідиотьскім за думкою Усоппа).

В якості сім'їРедагувати

В розділі SBS було задане питання: якшо б команда Луффі була сім'єю, яким членом сім'ї був би кожен чхлен команди. Коли питання було задан, в команді ще не було Брука. Ода пізніше додав його до списку.

Улюблена їжаРедагувати

  • Монкі Д. Луффі: М'ясо
  • Ророноа Зоро: Білий рис,м'ясо короля морів, і все, що добре йде с елем або саке
  • Намі: Мандарини, а також інші фрукти
  • Усопп: Щуку з осінього острова, а також іншу сезону рибу, ненавидить гриби
  • Санджи: Гострі макарони з морепродуктів, та їжа, підходяща до чорного чая
  • Тоні Тоні Чопер: Солодка вата, шоколад і інша солодка їжа і напої
  • Ніко Робін: Сендвічі, не дуже солодкі тістечка та їжа, яка підходить до кави
  • Френкі: Гамбургери, кортопля фрі та їжа, яка підходить до коли
  • Брук: Чай з такаякі

Неулюблена їжаРедагувати

Зміна статіРедагувати

  • Монкі Д. Луффі: "Я з'їм салат та стану Королем Піратів!"
  • Ророноа Зоро: "Три меча? Я не можу, щоб не зламати зуби."
  • Намі: "Я питаю Я. - зто навігатор на цьому кораблі?"
  • Усопп: "Я думаю, що вмру, якщо я піду на цей острів."
  • Санджи: "Я роблю тільки солодкості."

НаціоналністьРедагувати

В розділі SBS було задане питання: якщо б команда Луффі жила в нашому світі, до якої би нації вони б належали. Ейтіро Ода дав свою відповідь.

Думки в головіРедагувати

В одному з питань SBS, фанат запитав у Оди: які думки знаходяться в голові Піратів Солом'яного Капелюха. В відповідь, Ода написав:

М'ясо,М'ясо,М'ясо,М'ясо,Король Піратів

  • Ророноа Зоро: Меч,Меч,Сила,Тренування, Сон
  • Намі: Гроші,Гроші,Гроші,Гроші,Краса
  • Усопп: Воїн,Брехня,Брехня,Біг,Біг
  • Санджи: Жінки,Готування,Готування,Намі-сан,Робін-чан

Специфічні квітиРедагувати

В одному з питань SBS фанат запитав у сейю(озвучка) Робін: яка квітка підійде кожному з Піратів Солом'яного Капелюха. Сейю Робін перерахувала слідуючі комбінації:

Группи кровіРедагувати

В одному з SBS фанат запитав у Оди, яка группа крові в кожного члена піратів Солом'яного Капелюха. В відповідь Ода написав: Примітка: Для обозначення групи крові, Ода використовував XFS, а не АВО. Х еквівалентно А(друга), F еквівалентно В(треття), S еквівалентно О(перша), ХF еквівалентно АВ(четверта).

КупанняРедагувати

В одному з SBS фанат запитав як часто приймає душ кожен з піратів Солом'яного Капелюха. В відповідь Ода написав:

ПоходженняРедагувати

ІншеРедагувати

О Піратах Мугівари (о семерих) написана значна частина історії книги "Веселковий Туман. Частина 2". Цікаво те, що написана ця книга задовго до народження усіх членів команди, навіть Робін, найстаршої з них. Цце вийшло через викривлення часу в Веселковому Тумані. За іронією долі, ніхто з Мугівар так про це і не взнав, тому що на їхньому кораблі тільки є перша частина книги (друга залишилася у бібліотеці Алабасти).

Випадкова вікі