FANDOM

Пірати Солом'яного Капелюха
251px-Straw Hat Pirates' Jolly Roger.png
Cтатистика
Японське iм'я: 麦わらの一味
Транскрипцiя: Mugiwara no Ichimi
Українське iм'я: Пірати Солом'яного капелюха
Капітан: Монкі Д. Луффі
Головний Корабель: Гоінг Меррі(гл.41-430 та еп.17-312); Таузенд Санни(гл.436-по н.ч. та еп.321-по н.ч.)
Сумма винагород: 800 000 050 белі

На початку Манги, Луффі сказав, що він хоче команду з 10 чоловіків не враховуючі його самого. Хоча, Усопп сказав Луффі, що після того, як до них приєднається кок та вони врятують Намі, вони попливуть на Гранд Лайн. Так і вийшло, хоча і досить є докази того, що команда складатиметься з 10 чоловіків. На початку манги Луффі також заявив, що його команда буде сильніше за команду героя його дитинства, Рижого Шанкса.

ЗапрошенняРедагувати

Зазвичай, на впевненне запрошення, Луффі отримує і впевненну відмову. У Луффі вистачає розуму, щоб незмушувати силою когось "тянути" до своєї команди. Єдиним вийнятком був Френкі, який через свою впертість, не хотів так легко приєднатися до команди Луффі(прийшлось вкрасти його улюблені плавки, та змусити піти на корабель), але після слів Айсберга, він був зворушенний та остоточно вирішив піти з комадою Солом'яного капелюха. Якщо Луффі повністтю зацікавленний у людині, він буде її умоляти усілякими методами, не звертаючі уваги на бажання цієї людини.Є такі, хто остоточно відмовляється, інші, за своїми бажаннями, вступають до команди. Інколи, отримавши відмову, Луффі поводится так, начебто людина вже в його команді, та його власна думка нікого не хвилює, що дуже бісить таких людей.

Вйинятками з цього правила був Усопп, який, схвильований і в захваті від пропозиції вступити в команду, відразу ж погодився, та Ніко Робін, яка вступила за своїм бажанням і змогла умовити команду, щоб вони дозволили їй залишитися. Примітно також те, що Брук, який прийняв запрошення Луффі, незабаром передумав, пояснюючи це тим, що у нього є справи на Триллер Барк, і що без тіні він помре при першому попаданні на нього сонячних променів. Після перемоги ж над зомбі, Брук, отримавши тінь назад, запитав, чи схвалить команда його вступ, і вже остаточно приєднався до Мугівар.

Луффі не думає про те, чи є у того, кого він хоче запросити, професія чи ні. Він дозволив Усоппу стати членом команди і проголосив його снайпером і каноніром, Віві також вважається їх Накама, незважаючи на те, що у неї немає певної професії. Він кликав в команду і Гаймон, який взагалі не уявляв користі для команди (не враховуючі його піратський досвід ).

Процес прийняттяРедагувати

Незважаючи на те, що більшість пригод в One Piece випадкові, рекрутування слід певним алгоритмом. Спершу виникає ситуація, коли в команду потрібен хтось новий. Команда стикається з кимось, хто їй підходить (наприклад Чоппер як доктор, Нами в якості навігатора ). Луффі запрошує людину в команду і зазвичай відразу отримує відмову(це призводить до комічної ситуації, коли Луффі "відмовляється від відмови" ). Тим часом, виникає ситуація, яка тим чи іншим шляхом закінчується бійкою Луффі з головним супротивником, а передбачуваний новачок відіграє другорядну роль(наприклад Луффі проти Дона Крига, в той час як Санджи б'ється з Гіном і ПЕРЛ ). Новачок, як правило, перемагає одного з помічників головного противника або ж грає ключову роль у перемозі Солом'яному капелюху(наприклад, Брук перемагає Таллерана і дізнається про слабкість зомбі, незважаючи на поразку від Рюми). У період арки, коли новачок представлений, його минуле і мрії теж розказані. Це і переконує його вступити в команду Луффі. У цей час кожен член команди знаходить собі схожого за силою супротивника(наприклад Зоро проти Каку, Санджи проти Джабури, Чоппер проти Кумадорі, Намі проти Каліфа). У деяких битвах вибираються також схожі за стилем боротьби противники(Зоро проти Хачі - обидва мечники, Санджи проти Курообі - обидва експерти рукопашної битви і Усопп проти Чу, де обидва спеціалізуються на дальній стрільбі), де для Санджи і Зоро противника знайти легше. Це послужило початком популярного омани, коли фанати порахували, що Віві стане постійним членом команди.

Єдиними членами команди, які були прийняті інакше, були Нами і Робін, історія яких була розкрита набагато пізніше, не дивлячись на те, що були всілякі натяки. Офіційне прийняття Нами відбулося після перемоги Луффі, Зоро, Усоппа і Санджи над Арлонгом і його піратами. Робін була першою вступила за власним бажанням, після того, як команда Луффі врятувала її від CP9.

Луффі кілька разів заявляв, що в команду потрібен музикант, так як "пірати люблять музику" і вважає, що ця посада важливіше інших. В результаті, не важно, з ким стикалася команда, Луффі пропонував позицію музиканта, навіть якщо це не було пов'язано з актуальною проблемою на той час. У той час, як Френкі, крім теслярства, вмів грати на гітарі, Брук став музикантом в команді.

Порядок вступуРедагувати

250px-Straw Hats.jpg

Пірати Солом'яного капелюха, у порядку появи їх у команді.

Не враховуючи Луффі, вот список усіх членів команди та порядок їхнього вступу до команди.
  1. Ророноа Зоро
  2. Намі
  3. Усопп
  4. Санджи
  5. Тоні Тоні Чоппер
  6. Ніко Робін
  7. Френкі
  8. Брук

В манзі Ода поставив Луффі першим номером, тим самим сдвинув кожного послідуючего на одну позицію. В назвах глав манги, де той чи інший персонаж приєднувався до команди, Ода писав номер приєднавшогося. Намі та Усоппу був дан номер після того, як вони повернулись до команди. Поки що тільки у Чоппера та Робін не було глави з їхнім номером, однак в аніме Робін, невважаючі, що у неї ще нема номеру, вона отримала умовний номер 7. Це означає, що у команді, включая Луффі, вона займає сьоме місце.

200px-219.jpg

Команда празнує повернення Робін, Усоппа, прийняття Френкі та появу нового корабля - Таузенд Санні

Повернення до команди

Якщо персонаж покидає команду без дозволу капітана, Луффі робить усе можливе, щоб повернути його. Поки що тільки Намі та Робін покидали команду, нікого не попередивши, та обидві вони повернулись. Намі повернулась після того, як Арлонг, шантажувавший її, був переможений, а Робін Луффі переконав, що команда буде з нею, навіть якщо це буде означати виклик Світовій Владі та врятував з Еніс Лоббі.

У той час, як Робін та Намі були у добрих стосунках з командою, коли покидали її, та підозри у тому, що вони прідали Луффі, були спростовані, у випадку з Усоппом усе було по іншому. Усопп покинув команду з дозволу капітана після того, як вони розійшлися у думках на рахунок Гоінг Меррі через невпевненість у своїх силах. Він повернувся до команди під особистісттю Согекінга, аби врятувати Ніко Робін, та пізніше планував, що команда буде умоляти його повернутися, але Зоро висказав свої умови прийняття Усоппа. Він повернеться у команду тільки після того, як він вибачиться. Післе того, як Усоппа проігнорували у бійці з Гарпом, він сам зрозумів, що повинен вибачитися, і Луффі с радісттю прийняв його назад.

Випадкова вікі