FANDOM

Пірати Солом'яного Капелюха
251px-Straw Hat Pirates' Jolly Roger.png
Cтатистика
Японське iм'я: 麦わらの一味
Транскрипцiя: Mugiwara no Ichimi
Українське iм'я: Пірати Солом'яного капелюха
Капітан: Монкі Д. Луффі
Головний Корабель: Гоінг Меррі(гл.41-430 та еп.17-312); Таузенд Санни(гл.436-по н.ч. та еп.321-по н.ч.)
Сумма винагород: 800 000 050 белі

Відвіданні місцяРедагувати

Мандруя, Мугівари відвідували острова за складеним шаблоном: команда мандрує від одного острова до іншого, не повертаючись назад, та не розділяючись, та ніколи не збиваючись з курсу, окрім тих випадків коли був викраденний їхній накама, тоді вони відвідують цей острів незалежно від свого курсу, також у виді вийнятку можуть покинути Гранд Лайн не за своєю волею у кінці арки Архіпелагу Сабаоді. Потім цей шаблон почав змінюватися; команда залишила Water 7 та ввідправилася у Еніс Лобі, аби захистити та забрати назад Ніко Робін.За 514 глав манги, Мугівари відвідали 20 островів, слідуючи простому шаблону. В кожній сазі Мугівари зазвичай відвідували по 5-10 островів: 10 островів в сазі Іст Блю, 4 острова в сазі Барок Воркс, 2 острова у сазі Небесного острова, 3 острова в сазі СР9 і 14 островів у сазі Війни Біловусого.

С 514-ої глави сюжет закрутився достатньо незвичайно, і можливо ні в одному іншому аніме/манзі такого нема: вся команда розкидана по 8 островам (9, якщо враховувати Луффі, який направлявся до Імпел Дауну, де був ув'язненний його брат). З моменту входа на Гранд Лайн, жоден член команди не покидав цей океан. Тепер же Чоппер знаходится на Саут Блю, Робін в Іст Блю, а інші розкидані по всім куткам Гранд Лайн далеко від своїх друзів, і навіть по різних маршрутах Лог Поса, таки образом, що звичайними шляхами їм поєднатися не вдасться, якщо мандрування по Гранд Лайн можна взагалі назвати нормальним). Різні також і типи островів, на які попали члени команди (Намі відправили на Небесний острів Погодію, Френкі на зимньому, Каракурі, а Луффі в джунглеподібному острові, Амазон Лілі).

У настоящий час комнда відвідала 35 локацій.

С 550-ої глави Луффі тримає свій шлях до Маринфорду.

Іст БлюРедагувати

  1. Селище Фууша
  2. Острів Альвіди (тільки у манзі)
  3. Шеллтаун
  4. Острова Орган
  5. Острова Гекко
  6. Остров Рідких Тварин
  7. Баратті
  8. Острова Кономі
  9. Логтаун   

Гранд ЛайнРедагувати

  1. Зворотня Гора (Ред Лайн)
  2. Віскі Пік
  3. Літл Гарден
  4. Барабанний острів
  5. Алабаста
  6. Джая
  7. Небесний острів (Біло-Біле море)
  8. Круглий Дальньоеземельний острів
  9. Water 7
  10. Еніс Лоббі
  11. Триллер Барк (Флоріанський Трикутник)
  12. Архіпелаг Сабаоді

Місця відвідуємі окремим членом команди після їхнього поділенняРедагувати

  1. Луффі: Амазон Лілі (Тихий Пояс); Імпел Даун (Тихий Пояс); Маринфорд (Гранд Лайн); Остров Русукаіна (Калм Белт)
  2. Намі: Погодія (Небесний острів)
  3. Френкі: Острів Каракурі - Барджімоа (Гранд Лайн)
  4. Санджи: Остров Момоіро - Королівство Камабакка (Гранд Лайн)
  5. Усопп: Архіпелаг Боуін - Грінстоун (Гранд Лайн)
  6. Брук: Острів Намакура - Харахеттернія (Гранд Лайн)
  7. Робін: Текіла Вульф (Іст Блю)
  8. Чоппер: Королівство Торіно (Саут Блю)
  9. Зоро: Острів Курагайна - Руїни королівства Шіккеару (Гранд Лайн)

Новий СвітРедагувати

В Новий Світ команда потрапила через Острів Риболюдей, який знаходиться у проливі під Ред Лайном. Першим островом, який вони відвідали у Новому Світі, був Панк Хазард.
Слідуючим місцем стало Королівство Дресс Роза.

ДіїРедагувати

Пірати Солом'яного капелюха відповідальні за більшість подій аніме та манзі. Ці події можуть бути названі як гарними, так і поганими, в залежності від того, з чиєї точки зору подивитися. Недивлячись на те, що пірати Луффі не цікавляться подіями у світі, вони часто замішані в багатьох війнах, так як зазвичай рятують людей з різноманітних ситуацій. зазвичай це авторитетні люди з хорошою репутацією. Дії команди часто описуються в газетах або ж подробиці залишаються невідомими.

Деякі з описанних нижче подій можуть бути зроблені окремими членами команди.

  • Звільнили Кобі від Альвіди
  • Звільнили Шелзтаун від тиранії капітана Морської Варти Моргана, що було пов'язанно з врятуванням Луффі, Зоро та Кобі.

  • Звільнили Орандж-Таун, перемігши Багі. Це вийшло тому, що Багі надоїдав Луффі, Зоро та Намі, а також, щоб допомогти мерові врятувати своє місто, на будування якого цивільні витртили цілих 40 років.
  • Допомогли Гаймону усвідомити, що скрині зі скарбами порожні.
  • Зупинили плани Куро  (та перемогли його) по вбивству Каї та знищенню Селища Сиропу. це вийшло тому що Мугівари хотіли допомогти Усоппу.
  • Були залучені в захист Баратті, і це тільки тому, що Луффі хотів допомогти Санджи та визволити себе самого від дрібної хозяйскої праці в Баратті в перебігу року, перемігши Кріга.
  • Перемігши Арлонга, завдяки чому, Намі повернулася до них у команду та острова Каномі стали вільними.
  • Сбіжали від капітана морської варти Смокера у Логтауні.
  • Дали обіцянку Лабуну.
  • Врятували віві та Кару від команди Містера 5 та доставили її до Алабасти.
    Врятували Доррі та Брогі від команди Містера 3.
  • Перемогли Вапола та врятували Королівство Барабаного острову. Вони зробили це тому, що Намі була хвора та їй потрібен був лікар, а Луффі був зацікавленний у прийнятті Чоппера.
  • Врятували Алабасту та перемогли шичібукая Крокодайла. Це вийшло тому, що Віві була їх другом, і тому вирішили їй допомогти. Це змусило Світову Владу (та весь світ) помітити цих піратів.
  • Перемогли Белламі, який вкрав золото у їх друга, Монблана Крікета.
  • Команда була причетна до закінчення 400-річної війни і перемогла Енеля. Це сталося, тому що команда хотіла роздобути трохи золота, а Енель атакував кілька людей з команди і забрав Нами. Таким чином Луффі, який не хотів, щоб хтось чіпав його Накама, вирішив битися з Енелем.
  • Перемогли піратів Фоксі в грі Дейві Бек, щоб виграти Шеллі і спробувати перемогти Аокідзі, щоб врятувати Робін.
  • Потрапили в перепалку між Галлей-Ла і CP9. Робін вистрілила в Айсберга, і всіх членів команди (крім Усоппа) звинуватили в цьому. Захотівши дізнатися правду про Робін, Луффі, Зоро, Нами і Чоппер напали на Штаб, який був також під натиском CP9. Команда врятувала Айсберга і Паулі.
  • Напали на Еніс Лобі, щоб врятувати Робін і Френкі, оголосили війну Світовій Владі, щоб змусити Робін повернутися, перемогли CP9. Знищення Еніс Лобі було виною Спандама, який випадково натиснув на кнопку Виклику П'яти. В результаті мугівари стали козлами відпущення. Креслення, за допомогою яких Світова Влада хотіла відновити стародавню зброю, щоб закінчити еру піратів, були спалені. Робін, яку Влада захопила у полон, щоб дізнатися у неї місце розташування стародавньої зброї, була врятована.
  • Перемогли шічібукая Гекко Морію і повернули власникам всі тіні, які були ним захоплені. Це було зроблено на прохання одного старого, в той час як Луффі, Френкі, Робін, Зоро і Санджи шукали Усоппа, Чоппера і Намі, бо Луффі хотів взяти Брука в команду.
  • Врятували Кеймі і Паппага від Короля моря, врятували Хачі, перемогли піратів Марко і розібралися з Дювалем. Це сталося тому, що їм потрібна була інформація про Остров Риболюдей, а Кеймі, у якої була інформація, дізналася, що Хачі потрапив у біду. Спочатку команда не хотіла його рятувати, але вони змінили своє рішення, так як Луффі захотів такаякі Хачі , а Намі дала обіцянку Кеймі.
  • Атакували Світову Еліту, звільнили рабів у Будинку Аукціонів, посіяли паніку на Архіпелазі Сабаоді. У результаті цього на острів прибув Адмірал Кідзару, команда Луффі була розділена, 500 інших піратів були захоплені. Це сталося тому, що команда хотіла врятувати Кеймі від долі бути проданої в рабство, а Хачі був підстрелений Карлосом, що дуже розлютило Луффі, так як він оголосив Хачі своїм другом.

Після поділення Бартолом'ю КумоюРедагувати

  • Луффі переконав Хенкок не вбивати трьох її підлеглих (Маргарет, Світ Пі, Афеландру) і залишивши їх таємницю в секреті, накривши спину Сандерсоні, щоб ніхто не побачив її клейма рабині. Захотів врятувати Ейса, Луффі переконав Хенкок (яка закохалася в нього) погодитися з умовами Світової Влади, які вона ігнорувала, щоб оголосити війну Біловусому. Таким чином він врятував її від втрати статусу Шічібукай, забезпечивши таким чином безпеку Амазон Лілі .
  • Луффі пробрався в Імпел Даун, щоб організувати втечу Ейса і похитнути репутацію в'язниці, але не встиг.
  • Луффі прибув до Марінфорду і був залучений у війну Біловусого, щоб врятувати Ейса (Ейс був врятований, але після був убитий при захисті Луффі від атаки адмірала Акаіну).

Після ТаймскіпуРедагувати

  • Мугівари були залучені в державний переворот на острові риболюдей через те що Зоро, Усопп і Брук були схоплені Ході, а також щоб допомогти Джінбею і Шірахоші.
  • Врятували острів Риболюдей від знищення.
  • Сформували Альянс з Трафальгар Ло і знищили базу Цезаря Клауна з виробництва штучних диявольських плодів.

Що вони знають о подіях минулого своїх товарищівРедагувати

  • Читачу/глядачу з часом розкривають події які повідомлюють про минуле членів команди:
    • Луффі: Про своє минуле Луффі ніколи не говорив іншим членам команди, вони знають деякі деталі, наприклад те, що його кумир Шанкс віддав Луффі свій солом'яний капелюх.
    • Зоро: Ніколи не говорив про своє минуле, але читачеві/глядачеві воно відомо з флешбеків, показаних перед порятунком Зоро від страти на початку історії.
    • Намі: Минуле Намі розповідається її сестрою, Нодзіко, але Луффі в цей час знаходиться далеко, а Зоро спить. Таким чином, про минуле Намі знають тільки Санджи і Усопп.
    • Усопп: Меррі знає про дитинство Усоппа від жителів села, він розповів про це Каї. Ніхто з команди Луффі не знає про це, але Луффі в дитинстві зустрічався з його батьком, Ясоппом.
    • Санджи: Луффі дізнається про минуле Санджи під час атаки Крига. Ніхто більше з команди не застає оповідача в цей момент.
    • Чоппер: Перед битвою з Ваполом є невеликий флешбек. Доктор Куреха коротко розповідає Намі і Санджи про минуле Чоппера.
    • Робін: Робін переказує своє минуле в той час, як члени команди, які намагаються її врятувати, дізнаються про виклик П'яти. Її біографію не знає тільки Брук, який з'явився в команді пізніше.
    • Френкі: Коли СР9 заарештовували Френкі, читачеві/глядачеві показали його флешбеки. Пізніше деякі деталі, наприклад той факт, що наставник Френкі побудував корабель Гол Д.Роджера, були розказані команді. Проте, всю історію минулого Френкі ніхто з команди не знає.
    • Брук: Розповів Френкі і Робін про своє минуле після того, як переміг Тарарана. Пізніше вони переказали історію іншим, за винятком Намі, яка в той момент була викрадена.

Випадкова вікі