FANDOM

Загальні поняттяРедагувати

One Piece — легендарний скарб неймовірної цінності, заховане на останньому острові Гранд Лайн — Рафтелі, Королем піратов Гол Д. Роджером.
Хакі (覇気 хакі?, англ. Haki) — таємнича сила, використовувати яку можуть лише деякі люди. Мабуть, це свого роду властивості особистості, дозволяюче подавити волю супротивника своєю силою духа.
Королівське Хакі (覇王色 хаосёку хакі?, англ. Haoshoku Haki) — вищій рівень Хакі, доступний одному з мілльйону, або її різновид. Властива людям з непохитною рішучісттю.
Ініціал Д.— ініціал, присутній в іменах деякіх выдатних людей. Його значення невідоме. Можливо, що усі носії цього ініціалу пов'язані рідством.
Воля Д. — деякі здібності, присутні носіям ініціалу Д. в імені. Суть їх доки не раскрита, але найвиразнішим її проявленям є, що такі люди посміхаються у той момент, коли їх смерть неминуча.
Диявольський плід — загальна назва плодів, даруючих з'ївшим надлюдські здібності.
Кайросекі (海楼石 кайросекі?, англ. Kairoseki) — камінь, впливаючий на з'ївших Диявольський плід таку з дію, як і морська вода (слабкість і неможливість приміняти даровані плодом здібності).
Накама — майже найважніше слово у One Piece. Значення його подвійне, і залежить від того, хто його вживає, як, у якому контексті. Накама це — друг, товарищ, член однієї групи. Але слово можна зрозуміти і як товарищ, тобто дуже близький друг, і як просто людина, яка просто пливе на тому самому кораблі, або живе у тому самому селищі. Тобто значення слова може бути як дуже особистим, так і відлюдним.
Виклик П'яти (Baster Call) — воєнна операція Морської Варти, полягаюче у виклику 10сильних воєнних кораблів, очолюючих п'ятьма Вице-адміралами, які серією гарматних пострілів спалюють цілий острів. Використовувався при нападі Луффі та його команди на Еніс Лоббі. Раніше за допомогою цієї операції був знищений острів Охара.

Випадкова вікі