FANDOM

Усопп
250px-Usopp full view.png
Cтатистика
Японське iм'я ウソップ
Транскрипцiя Усоппу
Українське iм'я Усопп
Органiзацiї Пірати Солом'яного капелюху, Пірати Усоппа(у минулому)
Професiя Снайпер, пірат, капітан(у минулому)
Прiзьвисько Согекінг
Вiк 17(до таймскіпу)

19(після таймскіпу)

Зрiст 174(до таймскіпу)

176(після таймскіпу)

День народження 1 квітня
Винагорода 30 000 000 белі

Усопп- пірат та снайпер у команді піратів Солом'яного капелюха, у минулому капітан піратів Усоппа. Коли він тільки з'явився його всі називали "Брехуном" піратів Солом'яного капелюха, адже "Усо" (うそ) в його імені означає "Брехня". Він народився в селещі сиропу, і вперше згадується його батьком Ясоппом. Він четвертий у команді Луффі, та третій після Намі та Робін, хто повернувся у команду після уходу. Винагорода за його голову 30 000 000 белі. Цю винагороду він отримав будучи Согекінгом.

ЗовнішністьРедагувати

До таймскіпуРедагувати

Протягом усієї історії, Усопп представлен як худорлявий підліток середнього зрісту та тамноватою шкірою, чорним кудрявим волосям та довгим носом, який судячи з усього натякає на Пінокіо(дерев'яний хлопчик з казки, який мав довгий ніс та збільшувався, коли той брехав). Свій довгий ніс він успадковав від матері, у той час, як усі інші риси обличчя успадковав від батька. Під час розділу Мугівар, та їхнього приземлення, Усопп попав на Архіпелаг Боін, де розтовстішав під переїдання.

Зазвичай він носить оливково-зелену клітчату бандану, нарукавник з синіми та білими смужками на лівій руці, також спеціальні снайперські окуляри (також він має прості овальні окуляри. Він їх вдягає коли в нього під рукою нема спеціальних окуляр, наприклад при першій зустрічі з Мугіварами, коли він ще їх не мав, а також коли Містер 2 поцупив їх у Усоппа) та коричневий комбінезон з білим поясом без сорочки під ним. Час від часу він змінював свій стандартний одяг, але це зазвичай було для звикання до клімату певного острова.

  • Під час арки Барабаного Острову Усопп носив коричневу куртку, з мотузяними застібками, подвійною блідо-жовтою смугою навколо обох рукавів і білим хутром на манжетах, капюшоні і подолі, сірі штани з візерунком у вигляді темно-синіх півмісяців, жовті рукавички і чоботи.
  • Під час арки Алабасти він був одягнений у жовту куфію, блідо-блакитний халат і коричневі сандалі.
  • Під час арки Небесного острова він носив під комбінезоном сорочку оливкового кольору.
  • Під час арки Лонг Рінг Лонг Ленда, коли Луффі бився з Фоксі, він був одягнений в солом'яний капелюх, жовту футболку з ієрогліфами і червоний рушник на шиї.
  • Під час арки Енс Лобі Усопп носив форму Согекінга, що складається з особливої ​​жовтої маски і червоного плаща.
  • Під час арки Триллер Барка він був одягнений у темно-синій плащ, темно-синій капелюх з червоною внутрішньою стороною і намисто з часнику .
  • Під час арки Архіпелагу Сабаоді він носив світло-блакитну сорочку, зелені бриджі з жовтим квітковим візерунком і капелюх з синьо-білими горизонтальними смугами.

Після таймскіпуРедагувати

Після двухлітнього таймскіпу Усопп похудів та відростив волося. До того ж він підріс, розвив мускулатуру і став більш мужнім.

Тепер на шиї в нього висять нові окуляри(його снайперські окуляри не були показані), і також з'явилися навушники. В нього відросла невелика козлина борідка і він одягнен у білий сонцезахисний капелюх, нові дуті штани с червоними підтяжками та чоботи. Його стара жовта сумочка була замінена на червону. Єдине, що в нього залишилося від старого так це нарукавник на лівій руці.

Випадкова вікі